Fotografia pentru animalele de companie este o activitate minunată, atât ca proprietar de animale de companie, cât și ca afacere! Animalele ne oferă oportunități nelimitate de a ne îmbunătăți fotografia și de a-i ajuta la captarea amintirilor pentru iubiții lor proprietari. Iată câteva dintre sfaturile mele pentru fotografierea celor mai buni prieteni blănoși, indiferent dacă sunt în casă sau în aer liber!
SIGMA 35mm F1.2 DG DN | Art, 1/6400s, F1.2, ISO 125 - Sony A7R IV
Setarea camerei cu succes.
Am descoperit că trecerea camerei la modul de focalizare continuă și în rafală funcționează cel mai bine pentru fotografierea animalelor de companie. Fotografierea în rafală este indispensabilă atunci când animalele se entuziasmează și încep să alerge sau să se joace, sau când un animal de companie face în mod neașteptat ceva demn de imortalizat!
Fotografia în rafală este atunci când aparatul foto face mai multe fotografii în timp ce degetul este apăsat pe butonul declanșator. Modul de fotografie în “burst mode” profită de capacitatea camerei de a capta un numar maxim de imagini intr-un interval de timp (secunda).
Focalizarea continuă este un sistem de focalizare automată în care aparatul foto blochează focalizarea pe un subiect în mișcare și ține focalizarea respectivă. Focalizarea continuă are diferite denumiri în functie de marca de camera, precum AF continuu pentru Sony și AI Servo pentru Canon.
Împreună, aceste două setări sunt secretul pentru a capta animale în focus și a surprinde momentul perfect! Modul Burst surprinde o secvență rapidă de fotografii ale fiecărei acțiuni (cum ar fi un câine care sare după o minge), iar focalizarea continuă se asigură că fiecare fotografie din secvență este în focus.
SIGMA 35mm F1.2 DG DN | Art, 1/4000s, F1.2, ISO 50 pe Sony A7R IV
SIGMA 35mm F1.2 DG DN | Art, 1 / 4000s, F1.2, ISO 50 pe Sony A7R IV
În plus, cei mai buni timpi de expunere pentru fotografierea animalelor de companie în acțiune sunt cuprinși între 1/500 până la 1/2000 și mai sus. În termeni simpli, viteza obturatorului este cât de rapid poate camera dvs. să facă o poză. În setări sau pe ecranul camerei, acest lucru este notat cu 1 / (introduceți numărul aici). Cu cât numărul este mai mare, cu atât este fotografia mai rapid captată.
Viteza pe care ai ales-o depinde de doi mari factori: Cât de rapid se mișcă animalul de companie și ce lumină este disponibilă! Cu cât animalul tău se miscă mai repede, cu atât este nevoie de o viteză mai mare a obturatorului. Dar, cu cât este mai mare viteza obturatorului, cu atât imaginea va fi mai întunecată.
Viteza obturatorului este una din variabilele din formula de expunere. Expunerea este cantitatea de lumină care atinge senzorul. Prea multă lumina și imaginea ta va fi prea luminoasă. Prea puțin și va fi prea întunecată. A vă putea controla expunerea este modul în care veti face o fotografie cu adevărat magnifică a animalului dumnevoastră.
Expunerea este o formulă: ISO + viteza obturatorului + deschiderea diafragmei = expunere. Aceste trei variabile controlează câtă lumină atinge senzorul. Dacă setați viteza obturatorului rapidă pentru a îngheța acțiunea, va trebui să vă reglați ISO-ul și diafragma pentru a vă asigura că încă aveti lumină sufiecientă pentru o expunere corectă!
Vorbind despre variabile, în ceea ce privește diafragma, prefer să folosesc deschideri largi pentru fotografierea animalelor de companie, mai ales atunci când fotografiez acasă sau într-un parc care poate nu este deosebit de atrăgător. În sens vizual, deschiderea diafragmei se referă la cât de mult din imagine este în focus (și cât de mult estompează!). Cu cât numărul este mai mic (F1.2, F1.4, F2), cu atât deschiderea diafragmei este mai largă. Cu cât numărul este mai mare (F16, F22), cu atât deschiderea este mai mică. Deschideri largi permite mai multă lumină, este ca o fereastra deschisa către senzor și, prin urmare, adâncimea de câmp este mai mică (o zona mai mica este focalizată). Cu cât este mai mică diafragma, cu atât mai puțină lumină intra, iar adancimea de camp se mărește.
Deschideri largi și adâncimi de câmp micii sunt foarte bune de utilizat în casă, deoarece dă impresia că imaginea a fost luată oriunde! Fundalul se va estompa frumos. Aspectul este o „fotografie profesională”, în tedințe cu actuala industrie. Aperturile mele preferate variază între f / 1.2 și f / 4.0. Fotografiile incluse în acest articol au fost fotografiate cu SIGMA 35mm F1.2 DG DN Art .
SIGMA 35mm F1.2 DG DN | Art, 1 / 3200s, F1.2, ISO 200 pe Sony A7R IV
S-ar putea să descoperiți că utilizarea unor diafragme largi pentru prima dată este ceva mai dificil decât ti-ai fi imaginat. Acest lucru se datorează faptului că este foarte ușor să pierdeți focalizarea, zona de clar fiind foarte mică. Nu te teme, există un truc pentru asta!
Când focalizați pe un subiect, camera stabilește o linie imaginară orizontală și verticală numită plan focal. Pentru a focaliza subiectul, acesta trebuie să fie pe planul focal. Provocarea la deschideri largi este că planul dvs. focal este foarte îngust.
Secretul? Distanta fara de subiect! Pur și simplu îndepărtați-vă de subiectul dvs. și subiectul va deveni „mai mic”, așadar se potrivește mai bine pe planul focal!
SIGMA 35mm F1.2 DG DN | Art, 1/6400s, F1.2, ISO 125 on Sony A7R IV
Încadrarea și compoziția
Compoziția cred că este cu adevărat, în primul rând, în ochii privitorului, precum și faptul că cei mai buni fotografi au o sensibilitate înnăscută la plasarea adecvată în cadru a subiectului. Acestea fiind spuse, există două elemente de compoziție cu adevărat importante de care trebuie să țineți cont atunci când fotografiați:
Fotografierea de la nivelul ochilor subiectului. Din punct de vedere psihologic, privitorii sunt mai empatici și atrași de imagini din aceeași perspectivă ca subiectul. Acest lucru se datorează faptului că fotografia deschide lumea de a vedea viața din punctul de vedere al unui câine sau al unei pisici, ceva care ne intrigă pe noi oamenii. În plus, devenim egali cu creatura din fotografii atunci când putem vedea de la nivelul lor.
SIGMA 35mm F1.2 DG DN | Art, 1/8000s, F1.2, ISO 50 pe Sony A7R IV
Lăsați mai mult spațiu negativ (spațiu gol) în direcția mișcării. Deși o fotografie este un moment înghețat, privitorul își poate imagina în continuare următorul pas din serie. Asigurarea că publicul poate simți subiectul sărind din fotografie este sa lasați suficient spațiu negativ în direcția în care așteptați ca subiectul să continue să se deplaseze. Dacă subiectul este prea închis din punct de vedere compozițional (fiind decupat în așa fel încât există puțin spațiu negativ) imaginea se va simți claustrofobă.
SIGMA 35mm F1.2 DG DN | Art, 1 / 8000s, F1.2, ISO 50 pe Sony A7R IV
Focusul contează!
SIGMA 35mm F1.2 DG DN | Art, 1 / 8000s, F1.2, ISO 50 pe Sony A7R IV
Asigurați-vă că focalizarea este blocată pe ochi! Ochii sunt ferestra către suflet. Prin ochi puteți simți o emoție puternică rezonând prin imaginea bidimensională, de la empatie și simpatie, la mirare sau la întristare. Psihologia dovedește că oamenii experimentează conexiuni profunde prin privirea ochilor, deschizând astfel un portal pentru a simți ceva intens pentru subiect. Ca atare, este universal acceptat că asigurarea faptului că ochii animalului pe care îl fotografiați sunt in focus este egal cu o fotografie foarte eficientă. Dacă ochii nu sunt sharp, un pic din acel remorcher emoțional lipsește! Legați-vă aici de modul de focalizare continuă și de rafala pentru a vă asigura cadrele.
Exercițiile de încălzire sunt o idee bună
SIGMA 35mm F1.2 DG DN | Art, 1 / 8000s, F1.2, ISO 50 pe Sony A7R IV
Un câine obosit este un câine bun! Când ești obosit, nu poți protesta. Ar fi o probabilitate destul de mare sa stai frumos la poză, nu? Un câine obosit este mai puțin înclinat să aibă vitalitatea să acționeze! Un sfat cheie în lucrul cu animalele de companie este să le obositi, sa nu fie extrem de agitate când fac fotografii. Jocul, alergarea cateluluii, felinei sau chiar papagalului înainte de ședința foto îi vor menține mai potriviți când va veni timpul să facă fotografii.
Cunoaște-ți subiectele
Ca fotograf de animale, trebuie să dezvoltăm abilitatea mult căutată de a fi un cititor al minții (și nu necesită un al șaselea simț!). Secretul fotografierii animalelor de companie este să înțelegeți comportamentul lor și să fiți cu un pas înaintea subiectului dvs.! Cu cât lucrezi mai mult cu animalele, cu atât acest lucru devine mai natural.
Accesorii și jucării scârțâitoare pentru expresii grozave
SIGMA 35mm F1.2 DG DN | Art, 1 / 6400s, F1.2, ISO 125 pe Sony A7R IV
Cum obțin fotografii cu acele expresii faciale de alertă cu urechile ciulite? Jucării și zgomote! În funcție de animalul pe care îl fotografiati, jucăriile pot deveni cel mai mare atu al vostru. În ciuda faptului că ați prefera să nu suprastimulați animalul de companie, menținerea atenției lor este la fel de importantă pentru expresiile faciale fericite. Încercați să folosiți jucăria preferată a animalului sau treceți printr-un arsenal de zgomote amuzante și vedeți ce funcționează cel mai bine pentru a obține acele urechi ciulite!
Adu-ți propriul stil!
Oricăt de saturată este nișa de fotografie a animalelor de companie, este esențial să aveți ceva care vă determină să ieșiți în evidență. Lasă-ți imaginația și creativitatea să zboare, să curgă pe măsură ce găsești modalități noi și unice de a-i fotografia pe tovarășii noștri iubiți. Adaptați-va la toate situațiile de fotografiere atunci când lucrați cu animale, găsirea unor modalități noi și unice de a surprinde personalitatea creaturii pe aparatul foto este cu adevărat importantă. Indiferent dacă folosești o lentilă diferită sau îți schimbi perspectiva și compoziția, a face ceva nou pe baza a ceea ce se întâmplă este un mod minunat de a lucra cu animalele.
Articol preluat de pe siteul SIGMA USA
Articol scris de Anabel DFlux