24mm F3.5 DG DN Seria I - Folosesc instrumente extraordinare pentru a capta momentele extraordinare ale vieții - Go Ando

Când fac alpinism,  este foarte important ca trusa mea fotografică să fie ușoară, fără a compromite calitatea imaginii.
Această combinație de portabilitate și calitate este destul de rară, dar camera full-frame SIGMA fp îmi satisface perfect nevoile.
De la lansarea sa în 2019, m-a însoțit în multe excursii în munți.

Recent, am avut șansa să iau cu mine noul 24 mm F3.5 DG DN Contemporary în Alpii de Nord în Nagano , Japonia, la scurt timp după sosirea iernii.
Obiectivul face parte din noua serie I și se potrivește perfect cu SIGMA fp pentru compactitatea și calitate optică excelentă.

Imaginile fără informații sunt realizate cu aparate foto de la alți producători.

Îmi țin mereu camera foto fixată la umăr de cureaua rucsacului, astfel încât să pot capta rapid orice văd în timp ce fac drumeții prin munți.
Vreau să evit orice echipament ce este prea greu, deoarece m-ar putea dezechilibra. De aceea fp este un produs atât de atrăgător pentru alpinism, cu o greutate de 422g, doar camera, sau de aproximativ 650g dacă adăugați 24mm F3.5 DG DN | Contemporary.

SIGMA a lansat si un capac magnetic pentru obiectivele din seria I. Pentru a-l folosi usor, am și un suport corespunzător pentru capacul magnetic pe care l-am agățat pe umărul stâng, facilitând o fotografiere rapidă, cursivă.

Mi-am început urcarea pe întuneric înainte ca soarele să răsară. În timp ce urcam, zorii au apărut, iar munții din Alpii de Nord au devenit vizibili, încărcați de primul strat de zăpadă.

SIGMA 24mm F3.5 DG DN | Contemporary + SIGMA fp ISO 200 | F5 | 1/30s

SIGMA 24mm F3.5 DG DN | Contemporary + SIGMA fp ISO 100 | F16 | 1/100s

La o altitudine de 2.800 m, am ajuns pe creasta Alpilor de Nord și am putut privi de-a lungul cărării pe care am urmat-o in acea zi. Datorită unghiului larg de vizualizare al obiectivului de 24 mm, am reușit să includ întreaga creastă montană din punctul în care mă aflam.

SIGMA 24mm F3.5 DG DN | Contemporary + SIGMA fp ISO 100 | F13 | 1/200s

SIGMA 24mm F3.5 DG DN | Contemporary + SIGMA fp ISO 100 | F16 | 1/50s

Creasta din fața mea se întindea spre nord, până în Toyama. Vârfurile sale au fost acoperite de prima zăpadă a sezonului și am fost “tratat” cu priveliștea rară a munților înzăpeziți, a frunzelor roșii de toamnă și a copacilor verzi, în același timp.

SIGMA 24mm F3.5 DG DN | Contemporary + SIGMA fp ISO 100 | F6.3 | 1/400s

SIGMA 24mm F3.5 DG DN | Contemporary + SIGMA fp ISO 100 | F14 | 1/100s

Aici am petrecut noaptea, cu vedere la Vârful Yari,  „Semețul Alpilor de Nord”. Când apunea soarele, nori s-au adunat pe cer pentru a-mi oferi acest moment dramatic.

SIGMA 24mm F3.5 DG DN | Contemporary + SIGMA fp ISO 100 | F16 | 1/200s

Cerul era acoperit de o ceață densă, când am hotărât să arunc o privire în afara cortului meu, la ora 22:00. Am putut face o fotografie Vârfului Yari, în timp ce era luminat de lună.

SIGMA 24mm F3.5 DG DN | Contemporary + SIGMA fp ISO 2000 | F3.5 | 3.2s

La 4 dimineața, luna era ascunsă și am putut vedeam cerul acoperit de stele.

SIGMA 24mm F3.5 DG DN | Contemporary + SIGMA fp ISO 3200 | F3.5 | 13s

Sub nori, orașul Azumino se întinde în noapte.

SIGMA 24mm F3.5 DG DN | Contemporary + SIGMA fp ISO 4000 | F3.5 | 20s

La 6 dimineața, cu cerul încă senin, am fotografiat primele raze de soare pe măsură ce treceau peste orizont.

SIGMA 24mm F3.5 DG DN | Contemporary + SIGMA fp ISO 800 | F4 | 1/125s

SIGMA 24mm F3.5 DG DN | Contemporary + SIGMA fp ISO 800 | F22 | 1/40s

Câteva zile mai târziu, am urcat pe Vârful Nasu din Tochigi, însoțit din nou de SIGMA fp și 24mm F3.5 DG DN | Contemporary.

Ceața din ziua anterioară se ridică, iar vântul bate puternic. Stâncile și copacii din vârf au fost acoperiți de un strat de gheată, oferindu-mi șansa de a testa capacitatea macro a obiectivului de 24 mm, cu distanța minimă de focalizare de doar 10 cm.

SIGMA 24mm F3.5 DG DN | Contemporary + SIGMA fp ISO 100 | F8 | 1/200s

SIGMA 24mm F3.5 DG DN | Contemporary + SIGMA fp ISO 100 | F4.5 | 1/1600s

SIGMA 24mm F3.5 DG DN | Contemporary + SIGMA fp ISO 100 | F8 | 1/640s

SIGMA 24mm F3.5 DG DN | Contemporary + SIGMA fp ISO 100 | F3.5 | 1/100s

Cu SIGMA 24mm F3.5 DG DN | Contemporary, aveam în sfârșit un obiectiv cu unghi larg care să se potrivească perfect cu fp la dimensiunea redusă și să ofere și o calitate optică incredibilă. Simt că textura corpului metalic și experiența generală a utilizării acestui obiectiv mă încurajează să fac mai multe fotografii.

În 2020 a trebuit să suportăm perioade lungi de timp, când nu puteam ieși cât de mult ne-am fi dorit. Blocați voluntar aici, munții pe care îi urc acum se simt mai vibranți și mai frumoși decât pe orice munte pe care l-am urcat până acum. Mi-au trezit simțurile și îmi permit să mă reîncarc. Pentru a păstra astfel de momente în memoria mea, încerc să surprind aceste locuri uimitoare cu imagini frumoase folosind "instrumentele" mele preferate. SIGMA fp și obiectivele din seria I îmi permit să surprind și apoi să retrăiesc aceste momente pentru totdeauna.

GO Ando - UX Designer

După ce a lansat  „Mobile and Design” în 2012, Ando a fost implicat în planificare, dezvoltare și consultanța, în principal pentru aplicații mobile, precum și producția de videoclipuri. În 2013  a devenit cofondator la platforma de creație „THE GUILD”, iar în 2019 s-a alăturat platformei de alpinism „YAMAP’as CXO (Chief Experience Officer).

---theguild---  ---yamap---

Suport clienti L-V: 09.00-17.30

0725.820.521 office@sigmaphoto.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!